Tuesday, July 26, 2011

Hasil Tangan

Ni adalah hasil kerja tangan aku sendiri..en.suami kata aku ni klu bende remeh temeh suka sangat..sebenarnye bukn sume bende remeh aku suka..klu disuruh jahit baju kurung xterasa nk jahit la plak..tapi sbb mnde ni hasilnye nmpk menarik dimata aku..so aku cuba la..alhmdulillah setakat ni hasil agak membanggakan..ni antara sebahagian y aku jahit..klu ikutkn mmg dh banyk nama y aku dh siapkan..cuma ada y xsmpat nk snap.


Yang ni utk zaim..

Baju ni acik(http://meme_aznida.blogspot.com/) y berkenan sagt sbb sama mcm baju dia.tapi baju dia dh buruk sbb baju masa zaman dia budak2 dulu..

yang ni untk kawan zaim smpena bday dia genap setahun 7julai baru2 ni.'twinkle' tu nama panggilannya.nama penuh aku xingt plak apa.
Ni abang haziq punye..

Ni mama punye siap ada gbr cup cake..:)



Papa zaim punye berserta gambar burger..sbb papa kuat makan..ops!!sori papa..:p



Hasil kerja aku y pertama..kurang memuaskan sbb jahitan kurang kemas.aku xtampal kat baju pon saje buat kenangan..


No comments: