Friday, June 10, 2011

Kebuncitan

Kalau bercerita pasal buncit ni konfem ramai yang terasa..terutama skali en.suamiku..hehe..aku nk bercerita nk kisah aku sendiri la..sejak melahirkan zaim, perutku makin menjadi2 kebuncitannya..mana xbuncit kalau asyik mulut tu ternganga je nk mknan kn..


Tapi sekarang aku dh mula berusaha untuk mengurangkan kebuncitanku..begitu juga dengan en.suami..tapi keberkesanannya belum dapat dilihat lagi..dulu aku xde la kisah pon kalau buncit tapi bila aku test baju..suar..sume xmuat..aku sedia maklum la berat badan aku ni dh naik 9kilo..mmg itulah faktornya kenapa banyak baju aku xmuat..badan naik aku xamik pusing sgt..yang jadi aku runsing adalah masalah kebuncitan..


untuk masa 2bulan ni aku sedang mencuba untuk mengurangkan kebuncitan perut.harap2 aku dan en. suami berjaya mencapai kejayaan..hehehe..insyaallah..

No comments: