Friday, January 14, 2011

Puding

Hm..puding yang aku teringin sgt nk mkn masa di akhir2 aku mengandung..nk beli xtau plak mana ada jual..nk suh org buat, sape nk buat kn?last2 tnye resipi then aku buat sndiri..alhmdulillah menjadi dan en.suami pon puji..hehehe..so kira boleh tahan la klu dah dapat pujian kn..banyak jugak aku buat dan simpn dalm peti ais..biasa orang asingkan puding n buah yang tabur kat atas tuh tapi aku dh letak atas siap2 sng nk mkn..
sekali cuba terus mnjadi..sape sangka kan..ni y buat aku semangat untuk menghasilkannya lagi.hehe..
nanti lps ni nk belajar buat pelbagai jns puding plak..almaklumlah aku ni bukn reti msak memasak n buat kuih nih..

2 comments:

Liza said...

bagus nie, liza tak pernah try lagik buat puding

Ayu Zuraida said...

liza : boleh cuba liza..mana tau kot2 terer..try skali terus jadi.hehe..