Wednesday, January 19, 2011

KLIMS

Sambung lagi cerita di KLIMS..ni antara pic yang leh di upload..klu nk upload sume jenuh plak nk menunggu..alamatnye satu hari jugak aku kat depn pc ni nnt..

Klu dia nk bergmbar dengan kete tu mknanye tu kereta yang di minat..bertuah tul haziq nih..

pklang dia test kete dia pon sibuk nk duk dlm..biasanye dia duk seat depan..tapi disebabkan kat depan ada org, kat belakang pon jadilah.jnji dapat naik jugak..aku jugak la jadi cmerawomen sepnjang masa...

bila pklang dia ajk masuk kat area FERARI..tetiba haziq bersuara dengan kuat "wah..cntinye FENARI MERAH.."hbs org pndang n tersengeh2 dengar haziq sebut 'FENARI'..alamak terpksa la pklang tebalkan muka..hehe..

wah..yang ni mmg dia minat..dia kata mcm kete dia kat umah..ops, kete kontrolnye ye..tgk la siap posing maut lagi wlaupon dh nyata kat situ xleh duduk..

Alahai aku pon xnk lpskn peluang jugak tau..ni antara kereta idaman aku n en.suami tapi ntah bila bleh pakai pon xtau ler..hmmmm...

ni adalah bahagian dalm Skyline GTR tapi xnmpk sgt sbb xleh masuk..dapat tgk pon jadi ler..

Proton Inspira..mmg jimat xpayah beli evo..beli inspira n bila2 masa boleh tukar body evo..

Esprit..nyampah tuh aku minah ni..mencacatkan gmbr kete jerk dia duk bersndar kat situ..

Ni adalah kereta aku ye..prototaip utk gntian kepada proton saga

Ini jelah yang dapat di upload..

No comments: