Tuesday, November 9, 2010

Kilometer Perjalanan

Ini adalah meter yang terdapat pada kereta.cuba korg tgk pada kereta korang..dh smpai tahap ni ke?hehe..ni adalah meter en.suamiku ye..kereta aku masih lagi xsmpai 50ribu kilo.

Dah lama menantikan meter dalam angka sebegini sehingga kitaorg sanggup memberhentikan kereta utk snap gbr tau..kira bersungguh2 jugak la kan..tapi dlm keadaan kilometer mcm ni, korg sndiri pon sndiri mklum la kan..mcm2 masalah n pengalaman yang pernah ditempuhi menerusi kereta ini semasa perjalanannya di atas jln raya..kereta ni baru berusia 5tahun tau..biasanye klu kita tgk kereta yang dh berusia 10tahun dan ke atas pon blum tntu meternye smpai ke tahap ni kan..mmg tuannya kaki jalan ni..hehehe..
Kereta aku nk smpai tahap ni xtau la bila..ntah2 dh ranap dulu kot kete tuh..xpon dh bertukar ke tangan org lain kot masa tuh..wallahualam..hehee..tapi skg mmg kereta aku yang banyk bergerak klu setakat nk berjaln sekitar tmpt tinggal aku nih sbb kereta aku tu park kat luar..so sng, start je terus jln..klu kete yang ada dlm pgr ni nk kete bukan pgrnye dulu..pastu nnt nk kene tutup plak kn..so byk la plak kejenye..so, sndiri maklum la ye..

2 comments:

adenium said...

m5 park kat ker... ehhh... silap huruf dan nombor... V6 ..hehehehe...

Ayu Zuraida said...

holah V6 je boleh wt gini..klu M5 jenuh nk servis..pns enjin tiap2 pagi pun minyk dh telan 10hengget..