Friday, November 12, 2010

Keychain buatan sendiri

Korang pernah nmpk ke bnde alah ni??mungkin ada yang dh selalu tgk dan mungkin jugak ada yang xpernh tengok kn..ini adalah keychain yang aku buat sndiri tau..haha mklumlah time dh xde keje kat umah ni mcm2 la aku pikir nk buat..ni aku belajar dari kawan aku tau..biasanye org buat dan boleh dibuat cenderahati masa mjlis kawin, bertunang, cukur jmbul anak, besday dan mcm2 la..
So klu ada rasa nk order ke, bleh la PM aku..cewah..bisnes ni beb..

Haa..yang ni yang dh siap tau..

3 comments:

Anonymous said...

nk wat mcmn yek key chain ni???sm ke mcm wat bakul 2???menariklh...

Ayu Zuraida said...

yup..lebih kurang ler..tapi lagi mudah dari wt bakul..

Noridah said...

buat daripada kertas ke tu?