Saturday, September 18, 2010

Raya Kedua

Hish..xkan ari2 nk cite smpai 30syawal kot kan..xdelah..ni kisah hari rya kedua aku..paginye kitaorg g umh mkcik kat kemasik then ptg tuh bergerak ke kuala terengganu nk htr cik mayang balik KL..
Aku masih lagi nmpk slim walaupon berut dah memboyot..boleh sorok lagik..hahaha..
Ni adalah lakonan semata2..xde aku dari mananye..saje je bergambr depan pintu ketibaan antarabangsa nih..
Ni la cik mayang kita..tq sbb raya dengan i tahun ni..:)
Ni la mkcik aku yang duk kemasik tuh..

1st time Raya sebagai Isteri

Alamak aku ni slalu cmni..syawal dh hbs, aku baru la terhegeh2 nk cite pasal raya..ala..mcm la ko xknl aku kan..aku ni suka melapuk2kan cerita..ni alkisah aku raya tahun ni sebagai seorang isteri..mak aih..mcm xpercaya jerk..tahun lepas bujang lagik.hahaha..
Ni la juadah pagi syawal kat umah aku..aku mmg xlarat nk mask byk2 dlm keadaan perut y sedang membesar ni..nasib baik la kakak sulung n adik aku ada balik atleast boleh la tolong2 aku..bab kemas rumah mmg aku n en. suami dah bereskan sebelum dorang balik..dorang pon smpai sehari sebelum raya.rendang tahun ni kakak aku y mask ye..insyaallah tahun depan aku mask sendiri..tu pon klu beraya kat umah aku..hikhik..
Ni bab nk mengalirkan air mata la...duk mintak maaf bagai la dengan org2 yang aku sayang..along dh sebak tuh..tunggu nk melelh je air yang sedang bertakung kat mata dia tuh..hehe..
Ni org y paling byk buat dosa..haha..biasala...dulu kitaorg slalu kene dengan along n ngah.klu selama ni ada menipu apa2, time pagi raya ni la nk mintk maaf dan citekn sgalanya..dulu maaf aku ni mmg dinanti2kan..siap record lagik..hahaha..
Gmbr lain xberjaya di upload la..xpelah..lain kali jelah yerk..nk tgk g je kat pesbook aku tuh..lagi cepat aku hapdet dari blog nih..