Wednesday, July 7, 2010

Aquaria bersama HAZIQ

Selalunya kalu aku ke KL, mesti aku akan bawk haziq pegi mana2..tapi sjk 2menjak ni aku xbwk dia g mana2 pon..cian plak kat dia..dh la jarang jumpa..dulu lain la ari2 jumpa dah dia duk depan mata..kisah nk bawak dia g aquaria ni dh lama sebenarnye..masa pegi aritu modal aku lak xcukup sbb belum gaji..pastu g kl y lps tu plak aku xsihat xlarat nk berjalan jauh..kali ni alhmdulillah kesihatan aku pon dh okey skit dan en suami pon sama naik jugak nk bawk si haziq ni g jejalan..
Ni adalah gaya orang yang masih lagi dalam alahan membawa budak..hihi..
en suami terpksa mndukung sbb jiq xnmpk yang ada kat dasar tuh..
Susah sgt2 nk mengsnap gbr budak ni sbb dia teruja sngt bila smpai kat aquaria ni..kjp ke kiri kjp kekanan dia lari..nsb baik la en suami ada mngejar..klu aku, mmg xlarat la mkcik..gbr dia mejoriti gerk2 sbb xsmpat snap dia dh lari..masa kitaorg baru nk beli tiket dia dh heret tgn en suami masuk dlm.hehehe..
Aritu time kitaorg mmg bertuah sgt sbb kebetulan masa tu dorang tgh nk bagi mkn ikan jerung dlm aqurium..dorang bg mkn kat ikan ni 3kali je seminggu..maka kami adalah dikalangan y bertuah la kan..huhu..so si haziq ni aku letak depan2 cermin aqurium tu supaya dia puas tgk ikan2 tuh..sbb ramai y duk berkumpul dpn tuh...last2 lps dorg hbs bg mkn ikan tu, smpat la haziq bergmbar dgn si pemberi mkn ikan nih..hehe..
Tgk la si haziq tu..bukn dia nk duduk diam..dia plak kata "mklang ni asik nk amik gbr je..pnt la.."..alamak..dia plak y penat??pelik tul..tu sume auta semata2..
Mata dia tetp xsmpat nk pndang camera..melilau je mata tu nk tgk kiri kanan..
Xkisah la xnmpk gbr jiq pun..aku xreti dh nk set camera nih..dh la budk ni lari sana sini..mmg xsmpat nk kjr..
Eiii..pndg ke lain lagi..geram tul..
Tu pon nk mengelak daripada pkalang dia pegang..
"Time kasih pklang sbb bwk haziq g aquaria..haziq syg pklang.."..itu hnya kata2 ketika di dlm aquaria..bila kuar dari aquaria, lain plak citenye..phm2 sndiri jelah..
Ni adalah kali kedua aku n en suami ke aquaria..dulu 1st time pegi wktu bercinta..masih ada lagi gbrnye tau..hehe..

No comments: