Wednesday, July 7, 2010

Anak buah terbang

Alamak..apasal tetiba kasi topic cmni??mau tidaknye..kesian budak2 ni membesar dlm kpl terbang jerk..dorang skg duk liverpool..ni en suami punye ank buah..adik dia punye ank..baru2 ni dorg ada balik sbb nk emlawat nenek dorg yang kat sabah tu kurang sihat..kjp ke sabah..kjp ke tganu..pastu ke sabah balik..pastu gerk balik liverpool balik..hm..xpelah aidil n dina, mana tau kot2 satu ari nnt dapat smbung blaja kat oversea mcm baba kn..insyaallah..
Ni pulak si Dina..sushnye nk suh dia ni senyum..di buat muka selumber jerk..aku suka tgk dia jalan..terkedek2..nmpk comel jerk..org kecik tapi suara mak aihh..sndiri mau hingat la..hahahaha..
Masing2 nk jadi ultraman..dan pkcik dia la menjadi mangsanya kan..aku almklumlah mmg xlarat dh nk mengangkat bnde2 berat nih..
Hah..berkejar lah dorg dlm umah nih..aku plak memerhati jelah..xlarat nk join..
Ops..untuk posing2 cmni leh la aku join..hahaha..

Dina pon nk terbang jugak..jgn main2 yerk..
Skg dorg dh terbang balik sana..ntah bila la agknye dapat jumpa lagi..:(

No comments: