Friday, June 11, 2010

Majlis Pertunangan

Opss..pembetulan ye..ni bukan pertunangan aku tau..aku xde majlis2 sebegini wktu tu..hehhe...klu korang nk tau sape y bertunang, haaa....ni la orgnye..dua2 pakai purple..yang tengah sarungkan cincin tuh adalah sepupu kepada en suami ye..anaknye lelaki.mjlis ni sebenarnye agk lama dah..masa ni aku pon slim lagi..hihi..
Ni la barisan org tganu yang datang..ada lagi tau tapi ada y duk sibuk mengsnap gmbo..termasuklah en.suami..en suami sibuk duk ambik gbr bini dia je..bertuah punye camera man.hehe..
Kalu korang nk tau..masa ke Perak tu adalah konvoi 5biji kereta hitam..antaranye :
1) WSP **77
2) TA* 353
3) TA* 2999
4) C*E 2999
5) *AY 2999
Tapi xsemua y nmpak dlm gbr ni tau..heheh..
Masa ni dh nk balik..dh selesai mjlis pertunangan..en suami tengah rancak bersembangd engan sepupu sepapatnya..masa tu aku balik terus ke KL dan lps solat mgrb smbung perjalanan ke Dungun.org lain pergi mkn nasi minyak dulu dekat Gunung Rapat..aku g tunjuk jalan je..xjoin pon..cewahhh...mntang2 la tau jln kn..
Ops..tu la ibu mertuaku..siapa y fokus gbr nih??sape lagi klu bukn en suami kn..
Tula alkisahnye klu baru nk menghapdet blog..kisah ni dh lapuk baru nk tunjuk..org tuh dh nk kawin lps raya ni tau..xpelah, nnt dorg lum kwin lagi kn..

No comments: