Thursday, March 25, 2010

Makan Malam

Kisah makan malam ni sebenarnye dh lama..balik dari beli tudung ariani tu..hehehe..rumah aku kn blum ada dapur lagi, so dapur aku skg kat kedai jelah..tempat ni sebenarnye dh lama aku nk singgah tapi asik terbantut je..last2 aritu dpat jugak singgah makan..ni adalah ikan masak 3rasa..ikan apa tu aku xsure..dh lupa ler...asalnye nk mkn ikn bakar..ntah cmen aku pegi order ikan 3rasa plak..bleh plak cmtu kn..??bertuah tul si Ayu ni..
my febret..kerang..tapi kat restoran bestari kat kemaman tu lagi best..dia bakar berempah..y ni aku mkn sorg sbb en suami kurang skit seafood ni..biasanye aku duk sebat sorg2 jerk..
sayur kangkung ikan masin..menu smpingan..
telur dada febret en suami.."mana sedap bang?telur ni ke yang ayu goreng?"hehehehe..biasanya aku goreng slalu pecah..pastu kuali jugak y dipersalahkan..kat kedai ni pakai kualai cmne erk..?:P
En. suami y sedikit kurus sbb diet..tapi perut tetap tidak berubah..hehehe..
Kepada familyku di KL, nnt belanja la kami di Hokkaido..dh lama xmkn..:P
yan mklang..mklang juk..:)

4 comments:

adenium said...

kitorang kat sini tunggu paklang banjer hokaido...
weii... kalau goreng sebijik pun takkan pecah.. tuh sebijik jer tuh...
kuali dah bagik... terai lah...

Ayu Zuraida said...

sabau ler..tunggu dapur dulu..:P

Anonymous said...

dh umh mklg tepi pntai,mmg le juk..
betul tu mamalong, kitorg tggu pklg blnje kat hokkaido..
gorg telut sbjk pon xkan pch kot..ishh..mak sdare sape la ni...

Ayu Zuraida said...

helooo..nnt i buat pisang sire baru terdiam u all agknye..tunggu jelah kedatangan i nnt..