Tuesday, March 16, 2010

Jebat Junior

Hai..nama saya haziq..bukn pklang saya je y boleh pakai tengkolok ni bila jadi pngantin tau..saya pon boleh pakai n jadi Hang Jebat.tp sebab saya kecik lagi, saya jadi jebat junior..saya xnk jadi tuah sbb saya nakal..tuah tu baik sgt.. jangan lawan saya kerana saya berdaulat..masa mjlis bersnding mklang saya pon saya kene rotan sbb saya buat hal..tapi saya dh biasa..

Gambar ni disnap oleh mklang saya pada wktu mlm..masa tu sume org dh balik..saya pon dh pakai baju tido.. sebelum tu saya pergi tolong org basuh periuk smpai habis kotor kasut adidas saya.pastu saya kene marah lagi dengan umi.umi kata klu nk main air kene pakai seliper.saya xjumpa seliper saya, saya pon pakai jelah kasut.lagipon kasut saya y blum pakai pon ada lagi dlm kotak dlm bilik.klu saya xrosakkan kasut saya mcm mana nk pakai kasut baru tu..umi saya ni saje2 je buat xpaham..nnt klu rosak saya suruh la mamalong saya beli lagi..
Dah la masa pergi pntai tu hbs saya masukkn pasir dlm kete mklang saya..nasib baik saya y kotorkan..klu acik kotorkan, mesti mklang dh mengamuk..mklang saya dh la selalu hangin..oklah..nnt saya cerita lagi..dh saya pent taip..mklang percayakan saya siap bg pswd gmail utk saya post entri saya kat blog dia.ok..bye semua..

2 comments:

adenium said...

dah lah jauh gi beli kasut tuh... kat air bandung... sebab tuh dia gi buat main air...

Ayu Zuraida said...

tau xpe..mamalong, nnt beli kat air oren plak..