Wednesday, January 20, 2010

Sek. Men. Teknik Kemaman

Kat sini la sekolah terakhir aku digelar pelajar sekolah..aku kat sini pada tahun 2002-2003.dan sekarang segalanye hanya tinggal kenangan..ini adalah lencana sekolah aku..ntah la..aku dulu cukup xberkenan dengan lencana ni..xpenh melekat pon lencana ni kat tudung sekolah aku..hehe..otai la kononnye..
Ni plak pintu masuknye..dulu masa baru2 daftar, aku terkezut gak..mau tidaknye..sekolah ni cm dalm hutan jerk..hehe..
Ni bas sekolah aku..aku naik bas ni pon berape kali je..sbb aku slalu naik bas mini sek..hehe..masa ni bas ni baru dapat.so, event y besar2 je baru akn bawak bas ni..
Ni adalah bilik guru disiplin aku..En. Zubir empunye bilik..dulu pagi2 je mesti aku de kat sini..sebab??ponteng kelas la..hehe..
Dewan aku menjawab SPM..dan di dewan ni la aku menerima berita pemergian arwah ayah aku..
pagi2 kene kumpul kat gelanggang ni..boring giler.aku selalu kene denda dlm gelanggang ni sbb lmbt bangun.hehehe..itulah AYU..
kerusi ni terletak disebelah rumah ketua warden.kat sini la jugak aku slalu lepak kalu mr. boipren dtg jenguk aku kat hostel..hehe..to mr.boipren :'abg ingt lagi x tempat ni??'..:)

ramai dh cikgu2 kat sini dh tukar tempat bertugas..tapi aku xjumpa sorg pon sbb aku dtg tu ptg..kebetulan time tu aku baru lik dari kl..so singgah kejp je..rindu kat sekolah la katakan..hehe..

No comments: