Saturday, January 9, 2010

Pemergian Seorang Ibu..

Tanggal 25 Disember lalu..aku telah kehilangan seorang lagi ibu dalm hidup aku.ibu y aku maksudkan adalah umi aku.pemergian umi betul2 membuatkan aku rasa kehilangan yang besar.kerana setelah ketiadaan ibu n ayahku, dialah ibu n ayah kepada kami 4 beradik..bak kata meme "adik kenal mi lebih lama dari adik kenal mak adik sendiri.."..aku xsalahkan meme klu dia lupa mak dia skalipon sbb dia membesar depan mata mi.bg dia, mi tu la emaknya.dan ada betulnya kata mayang.."mi umpama perasai kepada kami"..itulah perumpamaan y aku rasa paling sesuai.sush untuk aku gambarkan betapa besarnya pengorbanan mi terhadap kami adik beradik.
Aku cuma ada rasa sedikit terkilan dimana aku xdapat melihat dia disaat akhir hayatnya.menyesal pon ada kerana aku xikut ayhman ke kuala terengganu petang khamis tu..tapi bnde dah berlalu..xde apa y dapat klu dikesalkan skalipon..cuma aku berharap roh arwah ayah, mak dan umi aku ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan dijauhkan dari seksaan kubur dan azab api neraka...
AL-FATIHAH..

No comments: