Saturday, January 30, 2010

Keruntuhan Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin

Punye la dh lama cite ni, aku baru nk bukak cite..hm,alkisahnye aku mmg dh lama giler nk g amik gbr secara dekat kat stadium yang aku katakan sebagai satu keajaiban tentang keruntuhannye ni..tapi tiap kali aku pegi, nk cepat la..ari dh mlm la..pastu dengan cuaca pnas giler la..so sume tu telah mematahkan semangat aku untuk memperjuangkan salah satu tugas aku sebagai bloger..cewah..melalut plak erk..dah jadi cenggini msm2 plak alasannye..
Waktu ni cuaca xdelah pns sgt..cuma angin kuat..xpelah..
Aku masuk smpai leh amik dekat cenggini..siap berkejar dengan abg guard..hehe..otai sudah masuk..apa lagi??kejar ler..ahlamak ai..masuk amik gbr je pon..bukn sentuh pon bangunan tu..
Bumbung dia ni berkilat lagi..sayang tul..klu la ada org wktu keruntuhan tu, aku rasa knfm ramai y mati..berjawab la plak org y dapat pojek ni..tu la, lain kali jgn lepas tgn jer..ops,terlepas ckp ke ni??tetttt...
Nak jugak kenangan satu..kot2 la sok stadium ni dh cntik balik, aku ada gak gbr disebalik suasana keruntuhan ni..hehe..

No comments: