Wednesday, January 27, 2010

Kenangan 7...

Ni adalah kenangan masa ari perbarisan sempena kemerdekaan masa kat Penang dulu..aku paling xsuka aktiviti y kene berjemur kat tengah2 panas cmni..tapi disebabkn sem akhir, aku meredhakn jugak diri aku duk kat tgh2 panas pada ari tu..pakai plak baju cenggini..cm budak skolah pon ada..dh la baju tu lengan pendek..makin mudah la kulitku dihanguskan..
Tak kira la apa aktiviti skalipon..gbr tetp kene bergambar..walau cmno pon rupa muka seseorg..mcm muka kwn2 aku ni..kitaorg tetp jugak posing..
Dah makin ramai plak y mempamirkn diri..
Ni la antara y join pada aritu..y xjoin lgsg aktiviti kelas pon ada jugak..jenis xreti nk bermasyarakat agknye..lntak la..masa belajar je pon nk rasa sume pengalaman ni..dh keje berkawan dengan org2 tu plak..
Y berlakon pon ada masa bergmbar..hm..dasar tul la..:P

No comments: