Tuesday, January 26, 2010

Kenangan 6...

Masa ni main futsal dengan budak2 kelas aku..walaupon bukn semua y join..tp tetp enjoy dan aku ucpkn tq la kepada y menyertakn dirinye dlm aktiviti riadah ni..pe nama tmpatnye erk..hm, Shafira Planet Sport klu xsilap aku kat Seberang Perai..y hensem tu PA aku..en Chung Boon Chuan..cm melayu kn?siap pekat dengan lograt kelantan lagi..amik ko..hahaha..tapi dah ank 3 la..cancel..cari new project..hihi..
Walaupon rmai y xpenah main futsal ni, tapi dorg tetp jugak join sbb nk cuba..org cmni la y aku suka.bleh idup dlm sume keadaan.hahaha..bgus3..
Antara budak2 pompuan kelas aku y dtg..tp ada jugak y datg ni xmain..xpelah..atleast bg sokongan pon dh ok la tu..daripada y langsung xhambik peduli pasal aktiviti kelas..lagi la sakit ati kn..
Hm..bila la agknye aku ni berpeluang lagi untuk bermain futsal..mc2 aku teringin nk main..sejak keje ni lagsung dh xaktif suka..:(

2 comments:

Didi Nadhirah said...

en chung zaman I muda2 remaja belia2 4b lg hensem tau

Ayu Zuraida said...

i tau..dulu dia kan boipren i, cmne plak i xtau..hahaha..