Sunday, January 24, 2010

Kenangan 4...

Kenangan wktu aku dan kwn2 kelas masa study kat penang dulu g bercuti kat genting..ni sume sbb PA kitaorg y mmg sporting giler.so bleh la jejalan cenggini..smpai kat genting tu kul 3pagi klu xsilap aku.ntah la..lupa dah.sejuknye tuhan je y tau..masing2 duk dlm bas..tunggu ari siang..kuar kang menggigil xtahan..
Ni kitaorg baru pas breakfast..so duk la berposing kiri kanan..
Lepas siap posing2 sume ni, kitaorg naik la cable car menuju puncak..ada y xtahan sampai muntah2..aku??mana ada muntah..tapi ada gak rasa mcm nk muntah sbb xtahan tgk org muntah + bau dia plak tu..wekkk:P..hehehe..
Wow..naik bnde ni mmg best..tapi xsemua y naik..y naik naik sebarang mainan pon ada..aku??sume aku belasah..aku pikir klu taut smpai bila pon aku xkn rasa pengalaman naik sume bnde ni..masa naik ni klu xsilap aku dh kali ke3 kot aku naik..korg tgk la cina kat tgh tu..dh siap pejm mata awl2 lagi..
Hehe..ni la kengkawanku..geng wat asaimen..ada dari kedah, kelantan dan sabah..aku??ganu la..haha..eh, tapi masa tu kat KL lagi..hm, xkisah la..mana2pon boleh..
Aku xpenah boring dtg cni..mungkin sbb dia meriah..sbb tu org kata Genting tu kota keriangan..hehe..

2 comments:

Anonymous said...

idok le teman..org upah pon teman xkan naik bendalah sume tu..naik lif pon teman gayat..naik lopane..sume la y tggi2 mmg rasa keciiikkk je ati..

Ayu Zuraida said...

ate teman dh kabo y perasaan tu dtg sekali je..lepaih tu idok ler rasa lagi pon..udah kome tu lemah semangat, teman nk kate apa lagi..