Thursday, January 21, 2010

Kenangan 1...

Ni adalah kenangan semasa angah aku kawin dulu..time ni aku baru semester 2 kat PUO..angah aku kawin time aku final exam untuk semester tu..so aku balik tu smpai dungun pada ari angah aku kawin..balik dengan bas dari ipoh bersama z**ar** *el*i..mklumlah masatu duk baik dengan dia kn..so dia la y temankn aku..
Ini adalah gmbar haikal masa dia berumur 4tahun..kecik lagi tau..comel je aku tgk..skg dh besar nakalnye y amat..Alif Haikal dan Amir Haziq sama je nakalnye..cuma haziq lagi pndai ckap..
Pada ari majlis tu..dia duk pgg kain aku je..kehulu kehilir duk ikut ke mana aku pegi..mmg patut la fmily aku kata dia tu ank aku..smpai sekarang gelaran tu lekat..smpai mama dia sendiri pon slalu gunakan ayt "anak awk.." dengan aku..apa lagi nk kata kn..
Ni la arwah umi aku..masa ni dia pon sihat lagi..
Ni la kenangan ketika tahun 2005 semasa mjlis kawin angah aku..

3 comments:

Anonymous said...

21 mei ni genap la 5 tahun...
so korang start menabung la dr sekarang utk bg adiah anniversary kami..

Ayu Zuraida said...

21may jauh lagi..13februari ni dh dekat..g la jusco cepat ada sale raya cina ni..

Anonymous said...

15 febuari pon dah dekat..boleh la pk2 nk bg adiah pe kat utk bday i...