Wednesday, December 2, 2009

Rehatkan Kaki Anda

Kalau 4 tahun lepas aku penah wat bnde alah ni tapi sabtu baru2 ni aku terasa nk wat plak sbb dh lama giler xbuat..tempatnye di tesco..aku lupa nama spa tu..

cuci kaki dulu ye..rendam dengan air garam sikit..
duduk atas kusi ni terus lentok..nantuk beb..
kakiku dibelai..mula2 belai la..lama2 aku palk y xtahan sakit...asyik terangkat je kaki..siap jerit2 lagi..nasib baik time tu xde orang..kepada mayang, jgn masukkn gbr jeritku dlm blogmu..
Akak ni punye sentuhan smpai aku berubah kepada urutan badan..amacam??xteringin ker??jom..aku bleh temankan..syarat..bnje aku urut kaki lagi skali k..

3 comments:

adenium said...

manja kaki nama temmpaat nih..

Ayu Zuraida said...

yeke??hehe..xpasan lak.

Mama Miraki said...

salam,

saya pun suka urut kat manjakaki, dah tukang urut favourite saya ni lah kakak dalam gambar ni, Anne nama dia...siap amik no hp,nak dtg call dulu booking dia...