Friday, December 18, 2009

MR vs Cyber S..

Sebelum aku blah ke Dungun, sempat jugak la aku join satu event ni..hehe..terubat la skit kot daripada xdapat main lgsg.tul x..ni adalah gaya orang y gaya mcm pndai tapi xberapa nk pndai sgt pon..boleh la....
Aku dan cikenet..hehe..posing malas..
Ni game ke berapa ntah..dah xlarat nk baling bola dah..
Ni la bosku dan bos kepa CS..yeke ni..main sembang je aku ni.hahaha..
Ops...y ni pon bosku jugak..dua2 bos..aku pon nk jadi bos jugek..:(
tgkla..semangat tu..xpndai xpe. jnji semngat tu ada..itu lebih penting..
dah pent sesi mencmpak bola..ha..mkn la plak kan..apa la nasib aku dapat mi hailam y giler punye masin tahap mmg xleh mkn..last pulangkn balik..dh mmg xleh mkn..
Ini la antara y terlibat mlm tu..ada jugak y dah blah..atas sebab2 tertentu..
Kalau ada sumo(betul ke eja ni??) di ladang..boleh la saya menumpang mndi..klu ada aktiviti akn dtg, harap saya dijemput lagi..hahahahaha...

No comments: