Friday, December 11, 2009

Melepas

Betul la kata orang..kadang2 apa y kita nak tu xsemua kita akan dapat..suatu ari tu aku g la jusco wangsa maju saje jejalan..dah xde keje nk buat hujung minggu kan..pastu aku ternmpak la bnde y aku dh lama idamkan..dulu aku ada la tgk kat alamanda dia punye ala2 model ni jugak la..tapi bukan jenis yang sama.harganye dlm rm500++ cmtu la..bila pikir2 balik, hrga tu bleh bayar kete aku sebulan..hm, xpe dulu la kot..banyak bnde lain lagi aku nk buat dengan nilai sebanyak tu buat masa ni..esok2 duit dh bersepah xpe la kan..
Pastu bila nmpk kat jusco tu, ati aku dh jadi berbunga2 sebab harganye cuma rm109.90.WOW!!!mmg aku boleh beli.walaupon ia buknlah sepertimana y aku tgk kat alamanda tu(sbb dia adalah control car)..tapi xkisah la sbb aku dapat kete sebesar tu dgn hrga cmtu ya membuatkan aku jadi puas bila tgk..tapi ada la plak masalahnye..aku dah jadi buntu samada nk beli atau x sbb aku sememangnye tgh xde duit pada masa tu..bukn setakat cash je xde..dlm bank pon ndak ada dong..dengan rasa kecewa aku melangkah meninggalkan bnde ya aku tgk tu..apa bleh buat kn..
Aku sangat2 berkenan yang warna putih tu..tapi apakan daya..duit xde masa tu..nak dijadikan cerita, aku ni sanggup la mencari duit dan beberapa hari selepas tu aku pergi balik ke lokasi yang sama tapi sume dah xde..aku cari plak kat bahagian control car kat bahagian atas tapi sumenye hampa..yang tinggal hanya satu kereta je..pastu model lain plak tu hanya BMW X6 je yang tinggal masa tu. warna merah lak tu..aduh..mmg betul2 xde rezeki aku..




No comments: