Saturday, December 19, 2009

Ketenangan Hakiki

Dengar tajuk tu cm orang y dh kembali ke pangkal jalan je kan..hehe..aku ker yang kembali ke pangkal jalan tu?erk..klu betul la apa y dikatakan, mmg dah smpai seru la tu agknye..alamak..bukn cmtu la mksud tajuk tu.yang aku maksudkn adalah ketenangan yang klau korang nk..korang bleh dapat..hakiki ke tu?hm..klu bukn hakiki orang panggil apa?hehehe..xkisah la..jnji aku paham mksud dh la kan..
Korang tgk la gmbr kat atas ni.aku rasa best sgt duk kat sini time ni..siap ada pelangi lagi time tu tau.wah..mmg best petg2 dapat tgk suasana yang tenang cmni.klu aku kat kl, ptg tu blum tntu aku dh lik umah..samada aku masih kat opis, atau mungkin didlm kesesakan jln raya dan atau mungkin jugak duk melepak minum dengan kwn2.klu bukn 3bnde tu, ada la perkara y seumpama dengannya y aku wat.lebih kurang la..


Ni la siHaikal dan Haris.haikal ni anak aku.cmne leh jadi ank lak ni kan??kisahnya dia mmg rapat dengan aku sejk kecik lagi.dh mcm ank sndiri.fmily2 aku pon klu bercakap mmg akan ckp tu ank aku.so korg pahm2 jelah cmne aku rapt dengan dia kan..gbr tu adalah situasi dimana si Haikal tu tgh tunjuk perasaan sebb aku baik dengan sepupu dia.haikal ni kuat cemburu.orang lain mmg xleh rapat dengan aku.dengan boipren aku sendiri pon dia siap jeling lagi bila jumpa..korang bayangkan la cmne...:)

Ha..ni la ank2 sepupu aku.korang tgk la si Haikal tu..siap peganglagi tangan aku takut aku peluk sepupu dia y belakang tu.tapi dia xperasan tangan kanan aku tgh peluk haris.hehehe..:D

No comments: