Thursday, December 17, 2009

Kenangan PSP

Tetiba je aku jumpa gbr ni dlm FB mber aku..alamak ai..teringat plak masa ni..nun jauh dari keluarga..mencari sebanyak mana ilmu untuk belakan di hari yang mendatang dengan jnji setia pada keluarga untuk berjaya dengan alasan pengalaman kegagalanku sebelum ni..dengan ada rakan seperjuangan yang sama2 berjuang untuk mendapatkan yang terbaik untuk dubawa pulang dan ditunjukkan pada keluarga..alhamdulillah, aku sudah cuba lakukan yang terbaik dan aku berpuas hati dengan hasilnya kerana aku pada suatu ketika dulu tidak seperti diri aku yang aku capai sekarang.

Kwan2 dari satu malaysia berkumpul..wat aktivi2 y akan meriangkan diri sndiri dan akhirnya..dapat la keringan yang xsetimpal seperti y diharapkan..xpelah..atleast masih terselit kenangan disitu..klu korang tgk gbr kat atas tu..ada dari kedah, penang, perlis, kelantan, sabah, sarawak, negeri sembilan, langkawi..dan aku sendiri dari kuala lumpur..aku rindu kenangan2 cmni..rasa cm nk smbung blaja balik jerk..tapi klu aku smbung pon maybe suasana dia dh xmcm ni.sbb aku mungkin akan buat partime study je..:(

No comments: