Thursday, December 10, 2009

Kembali ke Dungun

Maka berakhirlah alkisah kerja aku di Kuala Lumpur setelah tanggal selasa lalu aku mula menggerakkan kederaanku ke Dungun, Terengganu dengan tujuan mula berhijrah ke tanah tumpah darah aku sendiri setelah lama ditinggalkan..
Perjalanan pulang ayang aku jangka pada awal pagi terpaksa dianjakkan ke tghari atas sebab2 tertentu..tapi alhamdulillah aku selamat sampai sekitar jam 5 petang dengan pemanduan tanpa henti..walaupun aku akan kembali ke Kl tapi kepulanagn kali ni amat memedihkan..seolah2 aku telah memilih jalan keluar dari Kuala Lumpur..
Ini adalah keputusan yang aku pilih sendiri dan aku harap aku telah memilih keputusan yang betul..harap kalian dapat mendoakan aku boleh hidup dengan aman disini..


3 comments:

adenium said...

ok lah tuh.... pulang ke tempat asal... emm mungki akan jadik reason for me to still balik dungun...

Anonymous said...

yan auw auw juk...

Ayu Zuraida said...

yan mklang duk toyang2..