Tuesday, December 1, 2009

Erti Sahabat

bila kita bercakap pasal sahabat ni..kita dh tau dh sababat ni bukan sebarangan orang yang kita jadikan dia sebagai kawan kita..dah tentu2nye kita dah banyak harungi pengalaman hidup dengan dia..ni la salah seorang daripada sahabat aku..namanye Norazaktul Nadia Abd. Razak.nk kata pengalaman hidup yang kaw2 tu xde lah..tapi bila dengan dia..mcm2 dah kitaorng kongsikan..daripada kisah suka..duka..macam2 la..klu nk cite gosip pon..dengan minah ni la..kdg2 klu lama xjumpa dan xdengar berita.rasa rindu sgt2..cm gelpren lak..

ni masa aku g melawat dia kat hostel..dia skg kat shah alam..dah sem last..

No comments: