Tuesday, December 15, 2009

Boipren Punye Bday

Ini adalah kejadian y berlaku pada akhir November lalu ye..bukan baru2 ni..haha..
Aku ni bukan la minah y romantik bagai..nk tunjuk lebih2 pon xpandai..tetiba plak aritu ntah cmne terpikir lak nk wat cmni..cmne??hehe..ala2 cm suprise la..(kononnye)..aku ni xde la tau sgt2 pe y boipren aku suka bab mkanan dan sebagainye sbb dia ni bg apa pon sume dia sebat.dan sume dia kata sedap.so, xtau la sejauh mana sedapnye tu..asalnya nk buat cup cakes je tapi nk dijadikan cite seminggu lagi dari tarikh kek ni nk diambil, org y wat kek tu ckp cmtu la..cmni la..aku pon mls nk pikir pnjg tukar kek terus.."xpelah kak..klu sush sgt buat jelah kek yang ada logo BMW"..dah boipren aku tu minat kete..cm aku jugak la..nk wat model lain cm xmeriah lak kek tu nnt..so, BMW la jadi pilihan.Ini la bntuk keknya..
Sampai je kat airport terengganu dia xtau pon dlm paper bag besar tu adalah kek.dia senyonyong je bawak paper bag tu cm xde barg kat dalam..hangin cik akak tau..pastu dia dh tau ok la..aku ni punye la kononnye nk wat suprise..tgk2 boipren aku ni pakai cm org baru lik pasar je..tau la keje dia area2 tu je kan..baju peberet dia la y merah tu..cm dh xde baju lain.asal bergmbr je baju tu..nasib tul la..hehe..ha..punye xtau nk clebrate mana, last2 pilih pizza hut jerk.sng..cpt..pastu bukan aku berdua je tau..ada lagi sorg mber dia.kawn dia pon bawk hadiah..hahahaha..cm budak2 plak.aku pon xde hadiah tau..xaci..haa..y dia pgg ni hadiah aku y bagi..cewah..baju dari petronas motosport(GP)..itu jelah y ayu mampu bang..
Papepon...terima kasih di atas segala kerjasama dari sume y terlibat dlm mnjayakan prgram aku tu..cik mayang(yang tlg mengorder kek dan hadiah), cik andika(xtau la tolg apa..), en nasiq(y telh turut serta pada mlm tu)..dan sesape jelah..
HAPPY BIRTHDAY ABANG..

No comments: