Monday, November 30, 2009

Tahap Kebosanan

Bila dah berdepan dengan satu tahap dimana kita tgh bosan dan xtau nk wt apa..mmg korang akan butu nk pikirkan apa y korang patut buat..apa y korang wat sume rasa xkene..korang tgk jelah gelaga aku kat bawah ni.nmpk cm sibuk tapi ntah apa y aku wt pon xtau ler...
Peristiwa ni berlaku pada ari sabtu waktu aku ada kerja kat luar..xtau la apa nasib aku ni dari pagi rasa xkene..dengan tunggu kedai bukak tgk2 xbukak2..pastu bergerak ke destinasi plak jln jem giler smpai xbergerak kereta..peh..mmg xtahan la aku dengan keadaaan cmni..pastu dah smpai tu dapat wat la keje sekejap pastu black out plak..kene tunggu ada letrik balik xtau la kul wape n masa tu la aku mula dihambat kebosanan..nk g tgk wyg, takut dapat phone call lak nnt..so melepak jelah kat mana y patut..ni la antara gmbar2 bosan aku..muka je senyum..ati ni dah xtau apa rasa..
satu mangkuk aku mkn asam..balik tahan jelah perut pedih..
peace!!



smbil2 bosan masih leh bergambar lagi erk..hahaha...

No comments: