Thursday, November 5, 2009

Makan lagi..

WOW..macam dh lama je aku mnyepi erk..tau2 jelah si empunya blog ni asyik sibuk je memanjang..hehe..
Aku pon skg dah jarang duk snap gmbar ngarut2 dan membuatkan aku jadi lagi xde point nk update diary aku ni..tapi kisahnye tetap ada tau disebalik tabir walaupon aku xupdate..org2 y terdekat tau la apa y berlaku disekeliling aku..korang nk tau gak??hehe..tunggu dan lihat saje nnt ye..
Apa aku nk share arini ye..hm..bila tgk balik dlm hp, gbr mknan y aku mkan 2 minggu lepas je ada..boleh ke?korang layan jelah ye..dan gmbar makanannye pon amik xhabis..amik ikut mod je..bleh plak cmtu eh..heheitulah aku klu korang nk tau..







Amacam??bleh layan mkanan dia?seafood adalah fav aku ye..so sape2 y rasa cm nk bnje aku mkn..pastikan tmpat tu adalah seafood ok..hehe..ada ke org nk bnje..

No comments: