Wednesday, November 18, 2009

M5..keajaiban??

Korang..aku amatlah terkejut bila melihat bnde alah yang dicipta oleh manusia ni..bukana ku xbiasa tengok..tapi yang ni siap dengan dia punye no plat M5..pastu plat dia color gold..peh..mmg aku betul2 teruja..klu korang pikir logik, plat yang dia pakai ni adalah plat lama melaka..ntah wape la makhluk ni beli agknye ye..ntah2 dia punye plat lagi mahal dari kete aku..astagaaaa...manusia ke hapa ni??hehe..

Tapi klu ada duit, apa2 pon leh jadi kan..klu xde duit, ko sembang pon blum tentu ada org nk dgr..hehe..aku sembang ni nasib baik xde org dengar..klu ada orang nk baca tu ada la..tu pon klu ada..hahaha....oh lupa plak..klu korang nk tau..aku ikut kete ni smpai ke rumah dia..dia duk PJ. dekat jalan gasing kalu xsilap aku(ada ke jln gasing kat PJ)..aku pon bukan tau sangt area PJ ni..tapi nama lorong y nk g umah dia tu y aku lupa..ada snap gbr tapi blur sb jauh..harap maklum..tet..

No comments: