Sunday, October 25, 2009

Lagu2 saat duka

Tetiba lak aku rasa cam sayu je ati ni..pastu duk dengar lagu2 cmni rasa lagi bertambah sedih..klu nk ikutkan ati banyak lagi lagu2 sedey yang aku kumpul dan dengar time2 cenggini..tapi xkan nk masukkn semua kat sini kan..nnt org ingt aku ni pembekal lirik lagu lak..xpasal2 org ingt aku ada pape dengan astro dlm rancangan "JANGAN LUPA LIRIK" tu..hehehe..dah melalut la ni..
SAMSONS - KISAH TAK SEMPURNA
Aku memang tak berhati besar
untuk memahami
hatimu disana
Aku memang tak berlapang dada
untuk menyedari
kau bukan milikku lagi
Dengar dengarkan aku
aku akan brtahan sampai kapanpun
sampai kapanpun
wow..wow..
Maafkan aku
yang tak sempurna tuk dirimu
usailah sudah kisah yang tak sempurna
untuk kita kenang
Andai aku dapat merelakan
setiap kepingan
butiran kenangan indah
Andai aku sanggup menjalani
setiap detik
dan waktu mendatang
SAMSONS - KENANGAN TERINDAH
Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
cinta yang telah hilang darimu
yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun aku mampu
untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku
bagiku kau cinta sejati
Bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau
kenangan terindah dalam hidupku
namun takkan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang telah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah
Darimu kutemukanhidupku
bagiku kaulah cinta sejati

No comments: