Sunday, October 25, 2009

Lagu2 saat duka

Tetiba lak aku rasa cam sayu je ati ni..pastu duk dengar lagu2 cmni rasa lagi bertambah sedih..klu nk ikutkan ati banyak lagi lagu2 sedey yang aku kumpul dan dengar time2 cenggini..tapi xkan nk masukkn semua kat sini kan..nnt org ingt aku ni pembekal lirik lagu lak..xpasal2 org ingt aku ada pape dengan astro dlm rancangan "JANGAN LUPA LIRIK" tu..hehehe..dah melalut la ni..
SAMSONS - KISAH TAK SEMPURNA
Aku memang tak berhati besar
untuk memahami
hatimu disana
Aku memang tak berlapang dada
untuk menyedari
kau bukan milikku lagi
Dengar dengarkan aku
aku akan brtahan sampai kapanpun
sampai kapanpun
wow..wow..
Maafkan aku
yang tak sempurna tuk dirimu
usailah sudah kisah yang tak sempurna
untuk kita kenang
Andai aku dapat merelakan
setiap kepingan
butiran kenangan indah
Andai aku sanggup menjalani
setiap detik
dan waktu mendatang
SAMSONS - KENANGAN TERINDAH
Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
cinta yang telah hilang darimu
yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun aku mampu
untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku
bagiku kau cinta sejati
Bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau
kenangan terindah dalam hidupku
namun takkan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang telah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah
Darimu kutemukanhidupku
bagiku kaulah cinta sejati

Sunday, October 4, 2009

Happy Birthday To Me

SELAMAT HARI JADI AYU...
hehhehe...ucap kat diri sendiri lak..yela..xsalah ucap untuk diri sendiri kan?klu korang tgk kat bawah ni adalah bday aku yang kawan2 opis smbut pada petang jumaat tu..thanx kepada kengkawan yang mengingati bday aku..dan family aku smbut ari sbtu mlm tu.thanx kat angah aku y susah payah belajar wat nasi minyk aritu..hehehe...


ni adalah kek y dibeli oleh boipren aku..chocolate banana dari splendid..
aku y bday gurl tapi jiq yang sibuk2 nk sediakan kek aku..cm bday dia lak..hehehe..
haziq cukup la xsenang duduk dengan lilin ni..kejap dia pasang..kejap dia cabut..pastu pasang balik..ntah apa y xkene pon xtau la..
masa orang lain sibuk nyanyi, jiq lak sibuk dah ready nk tiup..hehehe..aku xsempat nk tiup lilin sume dah padam dia tiup..
boipren..haziq n me..

entri kali ni cm nk mperkenalkan boipren la plak..xpelah..lama2 nnt korang kenl gek kan..

ni masa kat opis petang jumaat tu..thanx abie y susah payah g beli kek dan beli hadiah kat aku..
ni la akak sulung kitaorang dlm opis..kuat membebel..hehehe..ya ampun akak..
petang tu meriah gek..sbb sume dpt rasa kek aku..
ni boipren aku kasi masa dia smpai tghari tu..masa tu aku xde kat opis sbb de hal keje kat luar..apa?nk tau adiah pe y dia bg?alamak..rahsia la..hehehe..
rose pink 3kuntum..thanx :)..ayu suka..
tahun ni aku rasa meriah sangt bday aku..mungkin sbb aku dah lama xcelebrate bday kot..dan org2 y wish kat aku sume ayt dia mengucapkan selamat pada hari bahagia aku tahun depan..tengkiu kepada semua yang terlibat dan y telah mengingati hari jadi aku tahun ni..