Sunday, September 6, 2009

TISSOT

Wah...nmpak gah je jam ni erk..korang tau nape aku letak gambar ni?..alkisahnye ada la sorang tu request jam ni dari aku..ni Tissot Sea-Touch..klu xsilap keluaran ke IV..aku pon xsure sgt bab ni..aku de la nengok hargenye kat mesia dlm 2k jugak lagi tau..mak aih..sebulan gaji aku..hahaha...klu aku beli jam ni bulan ni..alamatnye kering xmakan aku..
xpe..insyaallah klu de duit nnt ayu beli ler..sabor ye kepada y meminta tu..hehe..klu xcukup duit, kita cari y lain ye..hehe..tapi klu nk y petaling street, ayu bleh beli sepuluh..mcm2 color..ari2 leh tukar..amacam??hehe..aikk??aku penh g petaling street ke?lalu kat depan pintu gerbang dia penah la..masuk lum penah lagi sepanjang usia sehingga ke hari ni..tapi mmg xnk masuk pon..klu xmasuk pon aku rasa xrugi kot..hehe..




No comments: