Thursday, September 24, 2009

Shopping @ Danau Kota

Datang Danau Kota ni pon aku teman mber shopping jugak..dah dia xtau nk dtg cni, aku bawakkan..mak aihh..org punye la giler ramai..smpai berasak2..last2 aku xsanggup nk mengharungi sumer tu..aku pon kuar la dari kesibukan org ramai tu..aku tunggu kat kawasan reda skit pastu mber aku la g shopping..balik tu kepala aku pening lain macm je..maybe aku mmg xleh duk dlm environment cmni kot.hehehe..mungkin la..


masing2 sibuk pilih barang..aku nk lalu pon pening..cmne nk pilih barang klu org dh ramai giler cmni..pastu y aku xtahan siap bawak budak kecik..aduh..kesian aku tgk budak tu terpaksa berdepan dengan keadaan cmni..dah la dengan bermacam2 jenis manusia ada kat sni..cepat la matang budak tu nant.hehehe..
aku n my pren..Nick(merangkap adik aku jugak la lebih kurang..sbb dia muda lagik)..dia la y banyak shopping..
sedut soda..kasi hilang dahaga..hehehe..

No comments: