Wednesday, September 16, 2009

Reunion @ Bangi

Sebenarnye ni bukanlah reunion besar-besaran..just kumpul mana yang ada untuk berbuka puasa je..so..sape y rasa free, join ler..lebih kurang dlm 17org jugak kot klu xsilap aku y dtg aritu..kira ok la tu..ni je gbr y aku smpat amik..tu pon pakai hp aku jelah..nk tunggu kwn aku send gbr kat aku, smpai ke arini pon xde lagi dlm mailbox aku..mls la nk harap lagi dah..korg tgk jelah apa y ada ni ha..

Aku datang berdua dengan kawan aku..kiraorang terlambt sbb mber aku tu tertido..bukak pose tgh jalan jer..hehehe..otw nk smpai tu berkali jugak la bebudak ni tepon tnye kat mana..nasib baik terus jumpa tmpat ni..dlm bangunan PKNS, Bangi..aku smpai tu dorg sume tgh mkn..aku pon join jelah..hehehe..mkanan pon bleh tahan.tapi mber aku lak yang berselera lebih2..hehe..

lps mkn tu g main bowling lak kat kajang..masa ni klu xsilap aku 4org xde kot..mana pegi ntah..hehehe..




No comments: