Sunday, September 6, 2009

Jabatan Perdana Menteri

Apa la plak keje aku kat sini erkk??ha..korg jgn xtau..aku ni serba boleh..aku ke sini sbb meneman org..budak opis aku ye..jgn memandai nk kata aku teman skandal lak..sakndal2 ni xmain k..hehehe..eh..??tetiba lak sebut pasal skandal pasal pe kan?saje la..kang korang teranggap bukan2 susah lak..ni kira nk kurangkan dosa korang ler..hehe..xbanyak bnde y aku nk cite kat sini sbb aku dtg pon just nk teman org jerk..dah la masuk dalam ni sesat..bleh jumpa plak bos aku tetiba satu lif..haaaa...cenggitu lak citenye kan..?xpelah..aku dtg pon bukan merayap nk ngorat menteri..ops...terlebih sudah..hehehe..
tetiba lak merenung tingkap..sebenarnye ni time aku sesat..lupa masuk kat mana..bila kuar, jumpa bnde lain..
ni la mber y aku teman..kpd pmbaca semua,dia sudah bersuami ye..padamkan niat anda untuk mengorat..
ha..y sengeh2 ni single..tgk cara senyum pon tau kan...xde control2 punye..main bukak je mulut tu..
mak aih..posing lebih plak dah..xpe, skali skala wt cm umah sendiri..
aku berkenan tul dengan lukisan2 kat sini..amat tersentuh hati..klu aku pandai lukis, mcm2 aku nk lukis..dulu kecik2 suka la lukis memacam..bila dh besar nmpk cm lukisan y xlawa tu mula la patah semangt nk lukis lagi dah..
gbr y di zoom..aku duk bawh..klu x zoom, knfm nmpk cm lidi je..haha..
ni dah xde keje..celah sudut mana pon aku snap gambar..

ni peta putrajaya..
korang..y ni aku xtau la kristal ke..kaca ke..xbrani nk cakp..
kete PM
aku xtau sape punye..main snap je gbr..

No comments: