Sunday, September 6, 2009

Hujung Minggu

Ini hari adalah hari untuk meneman boyprenku membeli baju melayu untuk dipakai ketika raya..baju aku dah beli sebelum puasa lagi..hehe..bagus x aku?dan mamat ini adalah sedikit cerewet dlm memilih pakaian atau apa saja yang dia beli untuk diri dia sendiri..ada je y tak kene..yang dia berkenan, aku lak xberkenan..nnt kang klu tunjuk kat org pe y dia pilih tu, org kata aweknye xreti memilih lak..sedangkan pada masa itu dia y memilih..tapi disebabkan dia bawak aku, so nama buruk tu aku y berisiko untuk pegang..hehehe..
setelah pilih..pilih..dan terus pilih..akhirnye ada la y berkenan dihati..dan seterusnye pilih seliper aku plak ye..aku pon sama..ada y berkenan, xde saiz la plak..tu la kaki panjang sangt..jumpa y lain, tinggal y aku try tu je..y aku try tu dah kembang dah..ah, mls r aku..cari lain lagi..then jumpa la satu seliper y amat simple tapi mahal..hahaha..nasib badan..dah itu y berkenan dihati..
gambar ni xde kene mengena pon dengan shopping..hahha..sbb aku ni je gbr y sempat disnap ketika hari itu, so, aku kuarkan gmbr ni jelah..

No comments: