Wednesday, September 9, 2009

Happy Birthday Adikku Sayang..

Happy Birthday To You..
Happy Birthday To You..
Happy Birthday To Meme..
Happy Birthday To you..
Aku ada sorang ni je adik.yang ni la aku slalu gaduh, y ni la y aku sayang..yang ni jugak la aku nk marah..hehe..dah dia sorang je adik y aku ada..tu pon nasib baik aku ada adik..ada gak la kawan..mklumlah..masa kecik2 dulu, kakak2 aku dah besar.bila adik aku ni ada, leh la main dengan dia..tapi skg dia dah besar..aku rindu meme y dulu..yang rambutnye kering dan menggulung kat telinga..hehe..masa tu comel je..skg dah cntik..jadi anak dara la katakan..sejak aku masuk asrama, aku dah kurang rapat dengan meme.tambah plak skg dia duk hostel dah ramai kawan..so, rhsia dia sume bersam kawan2 dia...kalau dulu sume bende kitaorang cite sama2..masing2 simpan rahsia..tapi meme ni xpandai simpan rahsia..klu gaduh je mesti dia bgtau along rahsia aku..hantu tul minah ni.hehee..





Sorry meme..tahun ni kakak xsempat nk buat kad..klu dulu, tiap2 tahun kakak wat kad kan?hehe..xpe..nnt kakak beli kek pastu kita mkn sesama k?
miss u so much..

No comments: