Sunday, September 13, 2009

Berbuka @ Nikko Hotel

Ni minggu lepas punye cite..tapi xsempat nk naip entri ni, so mnggu ni la baru kuar..hehe..cite sama jugak g bukak pose dengan bebudak opis..dah orang bnje, aku g jelah..lagipon time aku free.klu aku de keje, mau jugak aku cncelkan je kahadiranku..cewah..haha..korang layan gmbar jelah..xbanyak pon cite menarik time ni..sbb sume sibuk makan..
ini adalah abg zuan dan isterinye fafa..
nana n bobo..nana bukan isteri bobo dan bobo bukan isteri nana tau..hehehe..
ni la orang yang bnje kitaorang..alamak ai..lupa lak nama dia..maaf ye puan..
my bosssssssss.....
miss ayu dan geng2 nye..
kat bawah ni antara makann yang aku sempat snap..wktu mkn xsempat nk snap..lagipon aku sorg j y duk snap gmbar..nnt kang org kata aku ni cm xpenah jumpa mkanan lak kan..hm..








No comments: