Sunday, September 6, 2009

the apartment, The Curve

Tahun ni banyak lak dapat jemputan berbuka puasa..tahun lepas xdapat jemputan pon aku ikut je kakak aku..haha..kira banyak jugak la tu..walaupon y dijemput adalah kakak aku, tp aku y menghadirkan diri ni kira dijemput jugak la ye..hahaha..bleh ke cenggitu?bleh kot erk..ni adalah khamis lalu di mutiara damansara..



aku dan dia je pompuan wakil dari opis..y lain xmai..memasing de hal..gbr2 jejaka opis aku xpyh la disiarkan ye..semuanye sudah berbini dan jika bujang, kurang menarik perhatian.hahaha...y ampun pak..gurau aja...
me kari..
dessert y diambil oleh nana..
ni bobo punye 1st round..hehe..
nana punye santapan berbuka..
ni aku punye..mcm2 ada..aku berjaya habiskan semua..kulit y xleh makan je y aku tinggal..hehe..
bobo punye 2nd round tapi aku y amikkan..
yang lain2 aku mls nk snap..mana tidaknye..korg melayan mkn..aku melayan gbr.mana aci beb..hehehe...

No comments: