Sunday, August 16, 2009

Wedding..?

Aku ada pegi pameran pengantin baru2 ni..kat mid valley..kat setiawangsa..saje je tgk pape yang patut.hehe..pastu xde pon aku amik gmbar bagai..tapi ntah cmne aku berkenan sungguh dengan baju yang kat bawah ni..bila aku terpandang je terus aku terpaku kat situ..terbayang kalu aku yang pakai baju ni..hahaha..ni namanye aku dah start berangan..tapi serius mmg aku xtipu korang..baju ni mmg lawa.aku klu bleh time aku kawin nnt nk wat baju yang ala2 cmni dan color pon lebih kurang cmni..tapi aku bleh ke pakai cmni time kawin nnt? mau berkejar dengan umi aku agknye.hahaha...
mmg cun giler baju ni..aku terpukau..
mewah pelamin ni kan?aku xpenh pon mengimpikan pelamin semewah ni..cukup la dengan yang sederhana jerk..janji hari perkahwinan tu berjalan dengan lancar..tu pon dah cukup bagi aku..mewah tak pernah menjanjikan kebahagiaan..

2 comments:

adenium said...

i pun suka yang merah tuh... tapi i insya allah akan kawin ngan yang ala2 ustaz...so takde lah harapan nak pakai cenggitu nya...

Ayu Zuraida said...

hah??ustaz??siapakah ustaz itu?hehehe...