Tuesday, August 18, 2009

Shopping ke Borong??

Klu korang nk tau..ni kisahnye ari jumaat minggu lepas..aku dengan kakak sulung aku tu g la ke tesco Ampang..dia y ngajak aku temankan dia beli barang..aku xde la sangka barang yang nk dibeli tu mcm nk memborong..patut la dia ajak aku..ada 2 troli rupanye..klu dtg sorg, cmne nk sorongkan troli tu kan..hehe..nasib baik time tu aku bersedia dengan segala macam keadaan...cewah..hahaha...pusing punye pusing aku smpai dah ngantuk..aku lupa nk snap barang sebelum masuk plastik..korang bygkan jelah pe y ada dlm plastik tu ye..




Dan malm tu jugak aku lik ke bukit beruntung..tahap mengantuk aku masa tu mmg dh xleh nk ckp..perut berbunyi2 lak tu..singgah beli burger jap..lik umah lepas mkn burger terus tido..xde amik kisah pasal org lain lagi dah..aku yang telah sekian lamanye xbalik tido umah tu rasa cm best sesgt tido atas tilam aku tu..rasa cm xnk bangun jerk..tapi jnji nk tolong kakak aku punye pasal, terpaksa gek bangun walaupon dlm keadaan mls2..hahaha..pastu sebelum balik sempat lagi aku lelp sekejap..mmg best wa ckp sama lu..mcm aku tido kat kmpung..mata ni rasa berat je nk bukak..korg baygkanlah..hehehe..

No comments: