Thursday, August 13, 2009

SETEM

Mlm tadi bleh plak aku dengan mber aku ni g tgk setem..cite ni dah lama kuar tapi xde kesempatan nk g tgk..member aku ni dah la xberapa nk suka tgk cite melayu..pastu tetiba aku ajk tgk cite ni, dia cm berat ati je nk g tgk..dia plan nk g tgk G.I Joe...hm, selama ni aku ikut pilihan cite dia..kali ni pe salahnye ikut aku lak kan..hehehe..yang bestnye, sebelum ni klu aku g tgk wyg dengan dia, kdg2 aku xtau pon cite pe y aku akan tgk..biasa dia beli online..pastu dia ajk aku g tgk wyg..bila masuk dlm panggung tu baru aku tau tajuk cite..cian tul kat aku kan..
Berbalik kepada cite SETEM ni plak..cite komedi..seronok la..kitaorg asyik gelak je.pastu yang aku menyampahnye orang disebelah kiri dan kanan aku tu, dia punye gelak macm dia tgk cite tu sorg2 jerk..agak2 la kan..pastu siap komen la..aduhhh!!..sakit plak rasanye ati aku ni.nk sound nnt takut jadi kes lak dlm panggung tu.hehehe..nak xnak..sabo jelah..aku suka klu aflin berlakon..kadg2 cite xlawak pon tapi bila ada dia, cite tu bleh jadi lawak..orang cmtu la yang bleh menghidupkan cerita..tapi aku takut tengok perut dia..besar mmg xingt..pehh..seriau la aku..hehehe..mintak maaf ye bang aflin..hehe..
Kawan aku pon xkering gusi gak la duk gelak semalm..haa..baru ko tau cmne cite melayu..selama ni liat sgt nk tgk cite melayu..ala..cite omputih pon bukn bagus sgt..dia lagi banyak tipu kita..cite yang pakai imiginasi, pastu kita g tgk smpai 3 4 kali..berbaloi ke..hehe..
Thanx kepada kawan aku yang banje tgk wyg mlm tadi..cite2 sebelum ni pon mmg dia gek yang bnje.hehehe..mekashih....

No comments: