Tuesday, August 4, 2009

senyap...

Dah agak lama aku mendiamkan diri daripada menulis entri kan..nak wat cmne..badan xsihat...dah sihat pulun nk siapkn keje yang tertangguh plak..so, kene la hold dulu yang ni...korang tgk gmbr kat bawah ni..pucat x muka aku?bibir cm org sakit kan..mmg sakit..kenapa pakai spec hitam?bukan nk belawa..nnt korg terkejut tgk mata aku..hehehe..tapi bergambar punye pasal..kene la senyum skit kan..
Aku dapat mc 2ari..ya allah..time cuti tu, keje aku tidooooooooo jerk..sebab bila bangun aku nk bercakap dan makan..pastu bila bernafas kuat skit, terus sakit..klu korg nk tau...ubat yang aku pakai tu siap boleh membuatkan kulit aku menggelupas..tu tandanya kuat tu tersangat kuat dan kulit aku adalah tidak tahan untuk kesan kuat itu..tapi pakai ubat tu rasa la lega skit..
Sakit2 pon still ada keje nk kene wat tau..ha..ni aku drive bukn nk melencong or g jejalan tau..g amik akak aku kat opis..baiknye dapat adik cm aku kan..hahaha...xde owg puji, puji diri sendirik jelah..

No comments: