Tuesday, August 25, 2009

Salam Ramadhan...

Walaupun dah masuk hari yang ke-5, aku masih xnk lepaskan peluang untuk mengucapkan salam ramadhan kepada seluruh umat Islam diseluruh dunia,terutamanye kepada pembaca blog ni..kepada kawn2 yang lama..waktu2 cmni la yang membuatkan aku teringat kembali saat2 manis berbuka pose dan bersahur dengan korang..
Maklumlah..aku ni punye la xsuka nk bangun sahur sbb nnt aku akan mengantuk pada siang hari..tapi apakan daya..org2 diseliling aku selalu sagt2 kejutkan aku sahur walaupon aku dah pesan xnak bangun..hm..tu yang bila bangun muka xbleh nk senyum tu..hikhik..
Bulan puasa ni cam kurang entri je kan..hehe..bukan apa..keje banyak skit la beb..sibuk nk siapkan sume keje..xlarat lorh nk ulang alik jauh ari2 buln pose...padahal umah dengan opis sejengkal je..tapi dah nasib kene wat keje luar plak..saboooor jelah..hehehe...

2 comments:

fahmi said...

kita bersahur sekali ke masa tue...hikhik

Ayu Zuraida said...

aik..?leh lak tnye soalan cmtu....hahaha..