Thursday, August 6, 2009

Preparation sebelum presentation

Ni kira last la aku present projek aku depan bos dorang sbb lepas ni klu de pape perubahan or penambahan yang sikit2 tu aku just buat tunjuk kat staff dia jerk..kli ni cam kelam kabust skit la sebab bos dia ni cam banyak bende yang dia bakal tegur..biasalah..dah nama pon bos kan..hehehe..dan ada jugak yang bukan bos pon nk jadik bos..yang tu aku kurang berkenan skit la..tapi aku xdelah kisah sesangat pon..dah nama client, kene la amik atinye sebaik mungkin..kang silap amik, lain lak jadi..hahahaha..sempat lagik duk ngambil gambar..kwn aku pon mainkan peranan gek dalam hal ni..hehehe..thanx my pren..
ni la laptop yang bos bagik aku pakai..xlama lagi dapat y baru..tgh order kot..
haa..ni buku nota aku..klu bos tau mampos..dia nk yang xboleh koyak punye..

hah..ni lagi satu laptop..member aku punye..yang juga terlibat dalm presentation kali ni..

projector memancarkan sinar..haha..

hasil pancaran pada skrin..saksikanlah..cewah..

sepanjang presentation tu alhamdulillah la semua berjalan lancar dan dorg pon macam xbanyak sangat ragam..yela..klu banyak2 ragam nnt lari lak mood aku nk present..hahaha...thanx jugak kat kawan aku sbb menjalankan tugas dengan bagus..

No comments: