Tuesday, August 4, 2009

Pasar Borong Kuala Lumpur

Buat pengetahuan korang, inilah kali pertama aku menjejakkan kaki ke sini..tapi ni pon xcomplete sebb aku xmasuk pon..g round dengan kete je..hahaha..pasar borong lama yang tepi jalan tu pon penah lalu gek..xpernah masuk..yela, nk masuk wtper..aku bukn de bnde nak beli..lagipon klu setakat nk beli sikit2 tu g pasar2 yang berdekatan dh la..kat sini dengan kesibukan..org ramai dan macam2 kemungkinan lain yang terpaksa kita hadapi, baik aku elakkan...
Tapi kes xpernah pegi sangat, haaa...kali ni ada orang bawk aku datang sini.hahaha..sbb dia ada gerai kat sini.tapi aku rasa baru wape kali dia jejak kaki kot..dia bukan keje sini pon..masa aku kat sini lebih kurang kat kul satu pagi kot...org yang bawak aku ni kata, klu nk masuk, paling awal pon kuar dalam kul 7 pagi sebab waktu lain mmg bahaya..banyak kes samun..itu katanye.aku xtau la..sebab aku xtau pape pon pasal area sini..dah dengar dia cakap cmtu, aku cancel la masuk..hahaha...lgpon baunye sangatlah kuat..aku yang duk dalam kete di luar pagar dan bukak cermin kete untuk amik gambar pon dah dapat bau dengan kuat..bayangkanlah klu korang masuk ke dalam..hahaha...
Insyaallah suatu hari nanti aku akan masuk kat sini..hehehe..ni bukan azam tau..

No comments: