Thursday, August 6, 2009

Minum pagi

Klu tgk pada tajuk macam tengah santai je kan?sebenarnye ni aku n kawan aku sorang tu baru lepas present dan tiba la masanye minum pagi dengan dorang..klu korang tengok kat bawah ni xde gambar bos dorang sebab dah kuar..dia kuar awal sebab dah siap makan..masa kitaorang duk present tu dia duk makan sekali..nasib la..hahaha...
aku duk kusyuk dengar en. nero cite pasal orang terjun bangunan..haha..betul ke x citenye ni?
wah..posing skit..

hah..ni sape ntah yang cite..aku ni tukang dengar je..dah malas nk bukak cite.penat duk present tadi..

tgk sebelah aku tu..sakan bercerita..aku ni plak xhabis2 minum air..panas la wei..sush nk minum kasi habis skaligus..hehe..

ni la antara yang join minum pagi tu..
Walaupun bukan siap semua tapi aku dah cukup berpuas hati dengan hasil yang ditunjukkan hari ni..atleast aku tau keje ni dah nak hampir siap..lepas ni xpayah aku duk berulang ke putrajaya ari2 lagi..hehe..

No comments: