Sunday, August 16, 2009

M6??

Entri ni aku rasa xbanyak aku leh cakap sbb aku lum tgk lagi ciri kete ni cmne..kete ni aku jumpa kat bwh opis aku..sape tuan dia pon aku xtau..yang aku tau..tuan dia mesti kaya giler..hehe...kete ni klu tgk luar saje pon dah xleh tahan..korg bygkan pe yang aku bygkan..korg layan je gmbar dulu..
gaya yang mengagumkan..
Time aku nk bergambar,ada je yang nak mencelah..
xpelah..kasi dia peluang satu round bergambar dulu..
sah2 nmpk kete ni bukan aku punye..hahaha..ahh...pedulik la..jnji ada gmbr dengan kete ni..korang pe ada?


No comments: