Sunday, August 16, 2009

Leo's

Sebelum ni aku xpenh tau pon kewujudan kedai kopi yang bernama Leo's ni...aku ni buknlah penggemar kopi yang tegar..setakat kopi tu aku minum je pape jenis kopi pon..ni kawan kakak aku punye kisah la ni..dia dari penang mai KL ni duk umh kawn dia kat Bangsar..aku ni pi la amik dia pastu duk google nk g minum ada satu kedai kopi pe ntah namanye aku pon xingt kat area PJ.cari punye cari 2kali pusing jugek la..pastu smpai dah siap parking rupanye kedai tu dah siap2 nk tutup da..peh..mlm minggu pon tutup awal?bandar mati ke pe ni?ni la KL la beb..pehal nk tutup awal lak..nk niaga ke xnak niaga ni?eh..lebih2 lak aku ni..sukati dia la nk bukak dan tutup kul wape pon kan..dah kedai dia..hahaha..terlebih sudah bah..
Pabila kedai tu tutup, aku pon duk pusing2 lagi nk cari kedai kopi punye pasal..kwn kk aku ni dah xnk duk kat starbucks ke, coffee bean ke, old town white coffee ke..atau yang seumpamanye tu sbb dulu masa duk kat oversea dia dh puas lepak kedai kopi cenggitu..aku ni ikut jelah..nnt aku g penang, aku demand lak nk mkn mcm2..amacam?bleh ke?hehehe..
ni aku punye leo's kopi o..
ni pe ntah namanye..aku suka kopi yang ada corak2 kat atas tu..
ni aku punye dinner..
kwn kk aku punye kopi..lupa nama da..
Ngantuk giler balik tu...mana xngantuk..perut dah kenyang..duk dalm aircorn..peh..mmg masa untuk tido la..hahaha..

No comments: